loading...
ناراتین { نوجوانان آسیب پذیر }
آخرین ارسال های انجمن
akbar darvish بازدید : 90 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)


من نه فقط از لحاظ جسمي و فكري بيمار هستم . بلكه از لحاظ روحاني نيزبيمار مي باشم .وقتي ناخوشي روحاني من با رعايت كردن اصول برنامه برطرف شود جسم و فكر من نيز به سلامت خواهيد رسيد .
 
*****
من در مسير بهبودي دردهاي زيادي متحمل شده ام ولي چون اين دردها در راستاي تغيير رفتار و عملكردم بود واقعاً برايم لذت بخش بود  
*****
واژه جديدي كه بنام فروتني در گذشته مفهومي برايم نداشت . اكنون اين واژه سبب آرامش و غذاي اصلي زندگيم شده است . هرچند هنوز فاصله زيادي دارم ولي باز اميد دارم اگر اصول اين برنامه را رعايت كنم بيشتر مي توانم از زندگي و بودن با ديگران لذت ببرم 
*****
ما نمي توانيم ديگران را تغيير دهيم . اما با كار كردن قدمها و رعايت اصولي برنامه وقتي خودمان را تغيير دهيم شايد به اين باور برسيم كه ديگران هم تغيير مي كنند . 
*****
ما مسئول بيمارى خود نيستيم و مسئول بهبودى خود هستيم پس مهم نيست از كجا آمده ايم مهم اين است كه به كجا ميرويم 
*****
اگر افسردگی دارید ، در حال زندگی در گذشته هستید ...
اگر اضطراب دارید ، درحال زندگی در آینده هستید ...
اگر آرامش دارید ، درحال زندگی در زمان حال هستید ... ! 
*****
من باید همیشه بیاد داشته باشم که اگر دیگران به من خسارت زدند دلیل نمیشود که من به کسانی دیگر خسارت بزنم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ااین وبلاک قصد دارد نوجوانانی را که در خانواده های آسیب پذیر { معتاد } و ... قرار دارند و همچنین نوجوانانی را که امکان درگیر شدن در آسیب های اجتماعی را دارند تشویق کند تا با شرکت در جلسات ناراتین و یا اگر امکان دسترسی به این جلسات را ندارند با همراه شدن در تجربیات دیگر نوجوانان همسن و سال خود ... دعوت کند که یاد بگیرند تا از خود مراقبت کنند وبا مهارت زندگی کردن آشنا شوند و با توجه به خود روی خود متمرکز شوند زیرا اعتقاد من ابن است که پیشگیری بهتر از درمان است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد هدف این وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 499
  • بازدید کلی : 22,655