loading...
ناراتین { نوجوانان آسیب پذیر }
آخرین ارسال های انجمن
arash بازدید : 66 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (1)

وقتی برای اولین بار وارد جلسات شدم با یه ترس عجیب و استرس خاصی وارد شدم و وقتی دیدم که یه نفر خیلی مودب ایستاده دم در جلسه و با یه احساس خیلی قشنگی منو بغل کرد و بهم خوش آمد گفت احساس آرامشی بهم دست داد و همون بر خورد اول باعث شد که من باز هم به دنبال همون آرامش و عشق به جلسات باز گردم و روز به روز بیشتر بهبودی پیدا کنم

در جلسات عشق آرامش بهبودی احساس خوشحالی پیدا کردم

دوستان عزیز به جلسات بروید و از احساس تنهایی ترس نا امیدی منزوی بودن رهایی پیدا کنید

بزرگترین نقطه دستیابی در جلسات آزادی است

ازادی از اسارت نفس آزادی از ترس آزادی از کینه جویی آزادی از تنهایی آزادی از خود کم بینی ازادی از غرور و تکبر

ناراتین یک برنامه خود شناسی است نه یک انجمن روان درمانی ما افراد حاضر در جلسات روانی یا دیوانه نیستیم تنها تفاوت ما با سایر افراد حامعه بیماری اعتیاد است و من به خاطر این بیماری خدا را سپاسگذارم که چنین نعمت بزرگی را به من هدیه داد که بتوانم اول خودم را بشناسم و نقطه ضعف هایم را پیدا کنم و بعد هم خداون بزرگ را در درون خودم بیابم و به آرامش خدایی برسم

باشد که روزی در کنار شما دعای آرامش را بخوانیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرنوش در تاریخ 1348/10/11 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

ممنونم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ااین وبلاک قصد دارد نوجوانانی را که در خانواده های آسیب پذیر { معتاد } و ... قرار دارند و همچنین نوجوانانی را که امکان درگیر شدن در آسیب های اجتماعی را دارند تشویق کند تا با شرکت در جلسات ناراتین و یا اگر امکان دسترسی به این جلسات را ندارند با همراه شدن در تجربیات دیگر نوجوانان همسن و سال خود ... دعوت کند که یاد بگیرند تا از خود مراقبت کنند وبا مهارت زندگی کردن آشنا شوند و با توجه به خود روی خود متمرکز شوند زیرا اعتقاد من ابن است که پیشگیری بهتر از درمان است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد هدف این وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 448
  • بازدید کلی : 22,604